poniedziałek, 8 lipca 2013

bransoletka samballa,makrama, koraliki, perełki, sznureczki... jak zwykle szukałam czegoś w sieci i przypadkiem wpadłam na bransoletki w stylu samballa, makrama, nie wiem co mnie tak zafascynowało w tych plecionkach, że na ten tychmiast wyszperałam gdzie mogę zakupić odpowiednie materiały by spróbować własnych sił. Pierwsze co zrobiłam poleciałam do sklepu szewskiego i kupiłam sznurek dratewkę , koraliki jakies miałam w domu. No ale byłam bardziej ambitna i poszłam krok dalej... zakupiłam kolorowe sznureczki, koraliki i przystąpiłam do wyplatania. Poniżej moje dzieło wykonane pod wpływem chwili. Wcale mnie nie dziwi, że celebryci swoje nadgarstki przyozdabiają podobnymi bransoletkami.Mają one swój niepowtarzalny urok i prostotę, a przy tym w tej wersji ich koszt jest naprawdę niewielki. Zapraszam, zaglądajcie proszę na mojego bloga postaram się co jakiś czas publikować moje prace, może one będa inspiracją dla innych



jeszcze kilka moich bransoletek






moje pierwsze kroki w tworzenia 
 
żyj kolorowo
słodka jak landrynka
niebieściutka zapięcie guziczek metalowy
   srebrno niebieska
zapięcie guziczek z masy perłowej
sznureczek różowy kuleczki czerwone
zapięcie drewniane serduszko
sznureczek groszkowy kuleczki czerwone
sznureczek groszkowy kuleczki kolor mięty
żółto pomarańczowe na sznureczku oranż
zapięcie guziczek drewniany
sznureczek ładny fiolet perełki srebrne

                                                      




                                         drewniane beczułki 2 x owijana
                                                             pięć razy zawijana



                                                kilka z czaszkami

                        
                                             owijana 5 razy zrobiłam ją mężowi






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz